نحوه حمایت از فروشندگان در طنین!از آنجایی که طنین وجه کالا را قبل از ارسال آن از خریداران دریافت می نماید، فروشندگان با اطمینان کامل و آرامش خاطر می توانند کالا را ارسال نمایند.طرح شکایت از سوی خریداران تنها در صورتی قابل قبول است که کالای خریداری شده توسط آنها با آنچه که در سایت توسط فروشنده ثبت شده، مغایرت داشته باشد. خریدار برای اثبات ادعای خود و همچنین برگشت کالا به فروشنده باید دلیل و مدرک قانع کننده ارایه دهد.طنین تنها از خریداران در مقابل فروشندگان متخلف حمایت می نماید. فروشندگانی که قوانین را رعایت می نمایند، مشکلی نخواهند داشت و از آنان در مقابل خریداران مشکل پسند حمایت می گردد.خریداران مشکل پسند که در اکثر خریدهایشان مشکل ایجاد می نمایند توسط سیستم های هوشمند طنین شناسایی شده و پس از تذکر، از فعالیت آنها در سایت جلوگیری می شود.طنین برای فروش بیشتر کالاهای فروشندگان از ابزارهای قدرتمند بازاریابی و تبلیغات گسترده در سراسر کشور استفاده می نماید.پیگیری ارسال کالا و دریافت فیدبک از خریداران در کمترین زمان ممکن و تسویه حساب با فروشندگان در کمتر از 48 ساعت پس از درخواست آنها صورت می پذیرد.جهت رفع مشکلات فروشندگان، سیستم پشتیبانی هدایت شده اعضا و سیستم دریافت انتقادات و پیشنهادات به صورت 24 ساعته و همینطور پشتیبانی تلفنی از 9 صبح تا 14 بعد از ظهر به راحتی در دسترس می باشد.امکان اصلاح فیدبک های ناراضی خریداران، پس از بررسی کارشناسان طنین و جلب رضایت خریدار، وجود دارد.طنین دارای تمامی مجوزهای قانونی برای خرید و فروش اینترنتی به شرح ذیل می باشد:دارای مجوز فعالیت فرهنگی هنری و انتشاراتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای پروانه کسب فروش لوازم موسیقی و صوتی، ثبت شده در ستاد ساماندهی سایت های اینترنتی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای نماد اعتماد الکترونیک و نماد زرین پال نکاتی که فروشنده باید رعایت کند تا شامل “حمایت از فروشندگان در طنین” شود:توصیه طنین این است که برای فروش بیشتر و بهتر و همچنین جلوگیری از مشکلات و سوءاستفاده های احتمالی؛ راهنمای سایت را دقیق مطالعه و مطابق آن رفتار نمایید. در صورت مشاهده موارد مشکوک حتما موضوع را به طنین گزارش دهید.
- taninirsa
- اردیبهشت 20, 1400
- 632 بازدید